2008 års klubbaktiviteter

Här kan du läsa om planerade gemensamma åkturer och ändringar som rör sådana. Varför inte själv föreslå en tur till helgen och se om det finns intresse?
Låst
Användarens profilbild
B Enheim
President
Hoj:

2008 års klubbaktiviteter

Inlägg av B Enheim »

Då flera inte har "loggat" in sig på hemsidan så man kommer åt vårt Medlemsforum så lägger jag ut klubbens aktivitets-schema för 2008 här. Obs, detta gäller medlemmar.

7 feb, Whiskyprovning med Box destillerie på Villa Marieberg, kl 18.30, 675 kr inkl mat och kaffe anm till Bo E

14 feb, Ålandskryssning, fullbokad

29 feb, Informationsträff på Polisen, Sundsvall, anmälan till Bo E (ps; efter detta går några av oss och tar en öl). Idag är 27 anmälda

27 mars -1 april Dublin-resa, fullbokad

4 maj, 1:a rundturen i närområdet (se nedan)

10 maj, Avrostning på Mitt Sverigebanan, SMC arr. (viktigt att vi visar upp oss där)

Deltagande vid MC-dagen, den 24 maj. Sannolikt start Timrå även i år.

7 juni, 4:e Riddarrundan, anmälan av hjälpare till Håkan N.

11-13 juli, Ånäset Camping, max 35 pers, anmälan till Håkan N. Idag 18 anmälda.

18 -27 juli, Sommarturen Öland-Gotland. 20 pers redan anmälda. Idag kölista

8-10 aug, Kvarnsjö, max 14 pers, anmälan till Bert-Ivar P efter den 18 feb.

22-24 aug, Mälaren Runt. Av 16 plater är idag 17 anmälda.

31:a aug, Tru till Sollefteå för buffé-lunch på Nipan

Sedan kommer Håkan H att, som den 4 maj, fixa ytterligare kortturer i närområdet under några av sommarens helger. Plats och tid för detta lägger han ut eftersom så det lönar sig att kolla hemsidan lite då och då...

Prez

:tumme:
Senast redigerad av B Enheim den tis 2008-08-05, 10:49, redigerad totalt 1 gång.
Användarens profilbild
Jens
Webmaster
Hoj: Sjösala Briggen

Inlägg av Jens »

För att undvika att sprida inläggen tillhörande samma ämne så låster jag denna tråd och hänvisar inläggen till originaltråden: http://sirvivals.com/forum/viewtopic.php?t=236.

Denna får dock naturligtvis ligga kvar som information för dem som ännu inte skaffat sig ett konto samt ansökt om medlemskap i medlemsgruppen (tips till er: gör det nu!).
Webmaster Sirvivals.com
.
Låst