Då flera inte har "loggat" in sig på hemsidan så man kommer åt vårt Medlemsforum så lägger jag ut klubbens aktivitets-schema för 2008 här. Obs, detta gäller medlemmar.
7 feb, Whiskyprovning med Box destillerie på Villa Marieberg, kl 18.30, 675 kr inkl mat och kaffe anm till Bo E
14 feb, Ålandskryssning, fullbokad
29 feb, Informationsträff på Polisen, Sundsvall, anmälan till Bo E (ps; efter detta går några av oss och tar en öl). Idag är 27 anmälda
27 mars -1 april Dublin-resa, fullbokad
4 maj, 1:a rundturen i närområdet (se nedan)
10 maj, Avrostning på Mitt Sverigebanan, SMC arr. (viktigt att vi visar upp oss där)
Deltagande vid MC-dagen, den 24 maj. Sannolikt start Timrå även i år.
7 juni, 4:e Riddarrundan, anmälan av hjälpare till Håkan N.
11-13 juli, Ånäset Camping, max 35 pers, anmälan till Håkan N. Idag 18 anmälda.
18 -27 juli, Sommarturen Öland-Gotland. 20 pers redan anmälda. Idag kölista
8-10 aug, Kvarnsjö, max 14 pers, anmälan till Bert-Ivar P efter den 18 feb.
22-24 aug, Mälaren Runt. Av 16 plater är idag 17 anmälda.
31:a aug, Tru till Sollefteå för buffé-lunch på Nipan
Sedan kommer Håkan H att, som den 4 maj, fixa ytterligare kortturer i närområdet under några av sommarens helger. Plats och tid för detta lägger han ut eftersom så det lönar sig att kolla hemsidan lite då och då...
Prez
:tumme:
2008 års klubbaktiviteter
2008 års klubbaktiviteter
Senast redigerad av B Enheim den tis 2008-08-05, 10:49, redigerad totalt 1 gång.
För att undvika att sprida inläggen tillhörande samma ämne så låster jag denna tråd och hänvisar inläggen till originaltråden: http://sirvivals.com/forum/viewtopic.php?t=236.
Denna får dock naturligtvis ligga kvar som information för dem som ännu inte skaffat sig ett konto samt ansökt om medlemskap i medlemsgruppen (tips till er: gör det nu!).
Denna får dock naturligtvis ligga kvar som information för dem som ännu inte skaffat sig ett konto samt ansökt om medlemskap i medlemsgruppen (tips till er: gör det nu!).
Webmaster Sirvivals.com
.
.