Sandslån 11-12 aug

Här kan du läsa om planerade gemensamma åkturer och ändringar som rör sådana. Varför inte själv föreslå en tur till helgen och se om det finns intresse?
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Hoj:

Sandslån 11-12 aug

Inlägg av B Enheim »

Nu börjar planeringen för Sandslå-turen 11-12 aug där en marknad för veteranbilar, yankare, shoppers och MC ordnas. Det blir även ett par rockorkestrar och dans där på restaurangen.
Upplägget är enl:
Avresa mot Sandslån fredag den 11:e augusti med samling kl. 12.30 uppe på rastplatsen, norra utfarten E4 (ovan IKEA till höger).

Aktiviteterna börjar under eftermiddagen på Sandslån så efter ”installation på rummen” strosa vi runt där nere fram mot 16.00 tiden då vi drar oss mot Kaj och Ingers sommarställe (gångavstånd från festligheterna) för att där grilla, läska upp oss ytterligare mm - kanske också föra kvalificerade samtal om viktiga saker…..

I år har ”beslutats” att var och en tar med sitt käk själv då är tajt med tiden på fredags em. Förslagsvis något som går att lägga på grillen. Till detta tar man med lämplig dryck. Efter grillningen drar vi oss tillbaka till festligheterna för att fortsätta partajet där till rockmusik mm kvällen lång.

På lördag är själva uppvisningen av vrålåken. På em är det sedan dax att vända hoj-styret mot Sundsvall för en skön hemresa....

Jag har bokat 2 st 4-bäddsrum och 4 st 2-bädds på Vandrarhemmet. Pris per slaf är 195 kr (utan sängkläder) Frukost kan köpas på lördag i Restaurangen för 55 pix.

För att kunna planera behöver jag senast 20 juli veta vilka som tänker ansluta till denna tur.
Ha det /ordf :D
Användarens profilbild
Jens
Webmaster
Hoj: Sjösala Briggen

Inlägg av Jens »

Hittade denna länk med lite information från dem som arrangerar:

http://www.riverside-cruisers.se/
Webmaster Sirvivals.com
.
Användarens profilbild
B Enheim
President
Hoj:

Re: Sandslån 11-12 aug

Inlägg av B Enheim »

Tack alla för ännu en trevlig helg.
Jens har fått bilder från Jockes i Kovland som han kommer att lägga in.
Jag vill även passa på att gratta Gert för att hans Cheva 1947 blev bästa Hot Rood i bedömningstävlingen. / Hurra....
/ Enheim
Skriv svar