Intresse whiskyprovning?

Här kan du läsa om planerade gemensamma åkturer och ändringar som rör sådana. Varför inte själv föreslå en tur till helgen och se om det finns intresse?
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Hoj:

Intresse whiskyprovning?

Inlägg av B Enheim »

Jag håller på att kolla ev intresse att åka buss tor upp till BOX destilleri (Marieberg) och vara med på deras whiskyprovning den 17 juli.

Bussen skulle avgå från Sundsvall vid 12-tiden för att komma dit upp vid 14.00-14.30

Whiskyfestivalen öppnar 13.00 och håller på till 24.00. Det blir musik, Norrdans, visning av destilleriet och de nya kopparpannorna. mm på plats.

De har också två whiskyprovningar. Jag föreslår då att vi som kommer med bussen ska vara med på den senare då jag räknar med att ni också vill boka in er på kvällens middag (sannolikt en 4-rätters) som blir ca 19.30 efter provningarna.

Grovt räknat blir det en kostnad runt 1000 kr per pers, 260:- tor buss, provning och kvällen måltid (exkl dryck).

Bussresan förutsätter att vi blir mins 30 pers som åker. Jag räknar dock med att det ansluter lite "övrigt" folk från stans whiskuklubbar etc... så vi ska inte behöva vara 30 pers från klubben.

Lotta och jag räknar med att delta. Hur gör du......?

Hör av dig till mig så kan jag meddela BOX så de kan boka bussen...
Vi har tyvärr inte så lång tid att fundera på så återkom så fort ni vet intresset

Prez
070 533 01 77
Skriv svar