Här kan du läsa om planerade gemensamma åkturer och ändringar som rör sådana. Varför inte själv föreslå en tur till helgen och se om det finns intresse?
Jag har fått en fråga från Anna "På stan". Hon tyckte vi fick stå så taskigt till ifjol så nu vill de ha in hojarna (+ bilar) i centrala stan.
Hon frågar om jag kan kolla om det finns något intresse i klubben att ställa upp våra hojar på Storgatan den 6 juni (på dagen).
Jag har lovat kolla och önskar få en åtrekoppling från er så fort det går så jag kan meddela henne. Det gäller tydligen att hon hinner boka plats. Det är många intressen som känner sig kallade....
// Prez 070 533 01 77
Senast redigerad av B Enheim den sön 2010-05-30, 17:26, redigerad totalt 1 gång.
Skulle vilja veta om det finns något intresse att vi kör in och ställer upp klubbens hojar på nationaldagen. PÅ STAN vill veta hur många vi blir då de måste boka plats för oss.
Blir vi 20, 30 eller....
Hör av er på lördag (MC dagen) så jag kan svara dem.
Vi ska vara på plats 11.30 då det officiella programmet för nationaldagens firande börjar kl. 12.00. Firandet sträcker sig till kl 16.30. Fram till 14.30 blir det rockmusik från en scen på Olof Palmes torg.
Hoppas nu att många kan vara med och visa upp hojen och klubben denna dag. Vi har fått plats för Sir Vival´s hojar från Åhlens ingång ner till guldssmeden och motsvarande plats mittemot.
Före oss uppe mot Palmes torg ska Sundsvalls Motorveteraner stå och utanför Kapp Ahl ska Njurunda Classic mopeder stå. Nedanför dem står (tror jag) Corvettklubben. Man håller på med ett grävjobb utanför Din Sko men de ska försöka fixa detta. Om inte får vi se vad det kan påverka oss när vi är där.
Klubbens medlemmar samlas kl 10.45 med avresa mot centrum 11.15 på Åkersviksgatan (mellan Åkersviksskolan och järnvägen).
Vi är anvisade att köra ner på Storgatan via tvärgatan ner mot Olof Palmes torg.