Galtström

Här kan du läsa om planerade gemensamma åkturer och ändringar som rör sådana. Varför inte själv föreslå en tur till helgen och se om det finns intresse?
Skriv svar
Användarens profilbild
Thomas
Hoj:

Galtström

Inlägg av Thomas »

Hej igen!

Jag har diskuterat lite med en hojkompis från Hudiktrakten. Dom har en tisdagskörning varje första tisdag i månaden som går under namnet Silver Bullets, vilket egentligen speglar utseendet på de flesta deltagarna... :P
Min ide som jag funderar på är om det skulle finnas intresse att båda, Silver Bullets och Sir Vival´s träffas över en eftermiddags fika på Galtström någon solig lördag i vår/sommar??
MVH Thomas
Användarens profilbild
Thomas
Hoj:

Vad är då Silver Bullets?

Inlägg av Thomas »

Silver Bullets
För MC intresserade Gubbar, Gummor, Killar och Tjejer.
Silver Bullets är ett gäng mc entusiaster som tar en kvällstur varje månad. Namnet Silver Bullets kommer av att åkarna ofta har silver i håret och en kula på magen, men även unga åkare hänger med ut på turerna.

Vi träffas första Tisdagen varje månad klockan 19.00.
Sommartid kör vi en tur och stannar på lämpligt ställe för en gemensam fika.
Övriga året träffas vi på förutbestämd plats för fika och div. snack.

Alla skall känna sig välkomna att delta oberoende av typ och storlek av motorcykel man åker på. Körningen sker i lugnt tempo för att passa alla.
Oftast är Ulf Hansson tourleader och ombesörjer även bokning för fikat.

Inför varje träff skickas e-mail ut som påminnelse och efter skickas tagna bilder.

Du som vill vara med på mail-listan kan skicka uppgifter om namn, adress, tel. nummer samt aktuell mailadress till: mail@bikeport.se eller norsta91@hotmail.com

Det kostar ingenting att vara med och inga krav ställs på dig.

Välkomna för gemensamma turer under enkla former i Hälsingland.

Hälsningar
Eric Danielsson
MVH Thomas
Användarens profilbild
B Enheim
President
Hoj:

Re: Galtström

Inlägg av B Enheim »

Thomas,

Jag tycker detta kan vara intressant. Föreslår att du snackar med Håkan Näslund så kanske han kan planera in någon av våra kortturer så vi kan sammanstråla med dem på en Galtströmstur.

Håkan kommer (tidigt) till lördagens Öppet hus så du kanske kan ta upp det redan då.

Prez
Skriv svar