Här kan du läsa om planerade gemensamma åkturer och ändringar som rör sådana. Varför inte själv föreslå en tur till helgen och se om det finns intresse?
Nu är det hög tid att anmäla sig till vår tur till den årliga bil och MC helgen på Sandslån den 10-11 augusti. Vi åker upp vid 15 tiden och bor på vandararhemmet som ligger inne på festplatsen. De tar även i år bara 195 kr per pers för övernattningen om vi har egna lakan. Frukost fixar de på lördagsmorgonen för 55 kr. På lördagen är det sedan utställning av fordon, underhållning, marknad, loppis, bilbedömning mm. Vid lämplig tidpunkt på em sker sedan avresa hemmåt Sundsvall för de som inte ska stanna på cruisingen i Kramfors på kvällen.
En inträdesavgift till dansen och restaurangen tillkommer för fredagskvällens röj. Ifjol var den 80 kr.
Jag har förbokat 6 st 2-bädd- och 2 st 4-bäddsrum. Idag har jag redan 12 medlemmar som förbokat sig..........så det är nog bra att boka sig om ni ska med......
Detta gör ni som är intresserade lämpligen genom att meddela mig eller Lotta, på 070-5330177 alt 070-6478810.
Man får tacka alla som åkte med för en trevlig helg med dryck och grillning som gick att genomföra "trots" engångsgrillarna. Tur att Ulf och Märith hade en "riktig" resegrill...
Ett annat minne från turen var årets första bad i Ångermanälven... skönt... nu är man hyfsat ren till det traditionella julbadet.. men även de imponerande ölburkarna vid dansen finns kvar i minnet.
Hur det blir med ett framtida tecknande i BOX Destilleriet får vi se. Det var dock kul att vi åkte dit och fick informationen på plats.