HLR-kurs, Hjärt/lugnräddning i november

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

HLR-kurs, Hjärt/lugnräddning i november

Inläggav B Enheim » tis 2013-10-22, 09:32

Klubben har fått erbjudande att delta gratis i HLR-kurs inkl. släcka brand i kläder. Hans som ska hålla i kursen kommer från räddningstjänsten på Midlanda.

Han vill ha grupper på 10-12 personer per gång så jag kommer att pussla ihop anmälningarna och återkoppla vilken tid det bli för just "dig". Vi kommer att köra kurserna ihop med SMC och HD klubben. Jonas på Northbike har lovat hålla lokal.

Förslag på dagar vi ska fylla är; 12 nov, 14 nov, 19 nov och 21 nov. Välj gärna två dagar så det går att pussla ihop fulla grupper. Kursen tar drygt 2 timmar med lite teori, praktiska övningar och släckning ute. Start kl. 17.30-20.00.
Styrelsen hoppas på god anslutning då detta är en viktig kunskap att skaffa sig. Även du som gått en HLR-kurs för något år sedan har nytta av denna kurs då HLR-metoden för att Rädda Liv har förändrats.

Ser gärna att du mailar din anmälan så fort som möjligt till mig på bo@enheim.se så återkopplar jag på det mailet. Vi måste hinna meddela hur många som anmält sig och vilka dagar både till Anders och Jonas så de kan förbereda sig.

Välkommen med din anmälan !
// Styrelsen gm Prez

Användarvisningsbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

HLR-kurs, Hjärt/lugnräddning i november

Inläggav B Enheim » tor 2013-11-07, 17:37

Nu har vi planerat in HLR-kursen till den 21 nov. Ni som anmält er kommer att få separat meil. Vi håller till i Northbike lokaler.

// Enheim

Användarvisningsbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Re: HLR-kurs, Hjärt/lugnräddning i november

Inläggav Jens » fre 2013-11-22, 15:09

Nu har det hänt positiva grejer här hemma, vi har en ny dator!

Därmed har jag kunnat lägga upp bilderna snabbare denna gång. Håll till godo!
/Jens
Webmaster Sirvivals.com
.


Återgå till "Huvudforum"



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst