SMC

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Sture
Hoj:

SMC

Inläggav Sture » mån 2008-04-07, 23:25

Hej
Har en fundering till er som är med i SMC. Jag gick med i Januari, och har inte fått någon tidning( kanske det inte kommer ut så många nummer?)
Medlemskortet fick jag påminna flera gånger, så kom det ett i Mars.
Klubbtillhörighet var en klubb i Dalarna! Det ringde dock en kvinna förra veckan och frågade om det var riktigt!! Hojkartan fick jag maila efter.
Skall man inte få något informationsmaterial?
Tacksam för svar från någon som vet.
/Sture :

Användarvisningsbild
B Enheim
President
Hoj:

Re: SMC

Inläggav B Enheim » tis 2008-04-08, 10:33

Sture,
Jag har just talat med Christina Sikopers som håller i medlemsfrågor på SMC och hon kommer idag att sända ett brev med nytt medlemskort utställt på vår klubb, tidningen och kalendern.

Det kan bli så att du nu får en ladding till då SMC tydligen även i år haft problem med sina register... men det får dom leva med. Huvudsaken du får grejerna nu var mitt budskap..

Ha det
Prez

Sture
Hoj:

Inläggav Sture » tis 2008-04-08, 14:06

Mången tack!

Användarvisningsbild
Leif o Sonja
Hoj:

Inläggav Leif o Sonja » ons 2008-04-09, 09:45

Hej Sture,

kul att du stödjer SMC-verksamheten. Jag är distriktsordförande och Sirvivalsmedlem.

Att få medlemskort i mars är helt i sin ordning. Det får alla 65 000 medlemmar oavsett hur länge man varit med. Medlemsskap gäller under 1 kalenderår samt till februari året efter. Du bör nu få, eller i dagarna redan fått, ett paket med MC-Folket, en mc-karta och SMC-Kalendern (lilla blå boken).

Klubb i Dalarna ???? På ditt medlemskort bör det stå Sir Vivals MC som klubbtillhörighet. Det råkar inte vara så att du blandar ihop det med vårt rikskansli som ligger i Borlänge i Dalarna. Där sköts all administration med fast anställd personal.

Ha alltid koll på www.svmc.se samt på www.svmc.se/vasternorrland om olika kurser och aktiviteter. Där finns all kontaktinfo också.

Ring mig när helst du vill så kan vi förklara vilken nytta du har av SMC-medlemsskapet, om du inte listar ut det på webben förstås.

Vänliga hälsningar

Leif Hemmingsson
Ordförande
SMC Västernorrland
070-312 34 13 eller kontorstfn 060-18 65 09, hem 060-58 74 35.

Sture
Hoj:

SMC

Inläggav Sture » ons 2008-04-09, 17:56

Hej
Jag fick ett paket idag. med nytt medlemskort bl.a. Nu med rätt klubboch län. Så nu är allt frid och fröjd, men tack ändå.
/Sture

Återgå till "Huvudforum"