Ny kategori i forumet

Här får gärna våra nya medlemmar skriva en rad för att presentera sig själva. Det är också ett bra sätt att komma igång med att använda forumet.
Användarvisningsbild
Jens
Webmaster
Inlägg: 149
Blev medlem: tis 2004-11-30, 20:06
Hoj: Sjösala Briggen
Ort: Sundsvall

Ny kategori i forumet

Inläggav Jens » tis 2013-04-09, 00:04

Hej,
Denna kategori är alldeles ny så bli inte avskräckt av att det för närvarande inte finns några inlägg här! Vi har i dagsläget ganska många medlemmar och det är välkommet om även våra nuvarande medlemmar passar på att lämna en liten rad för att presentera sig.

Jag kan börja, så får ni veta vem jag är.

Jag heter Jens och jag jobbar till vardags som sjuksköterska inom ambulanssjukvården. Jag har bevarat mitt dataintresse sedan tonåren vilket har gjort att jag nu administrerar det du hittar på sidan http://www.sirvivals.com, så kontakta mig vid frågor kring hemsidan. Jag har även några datarelaterade uppdrag inom sjukvården. Jag har två små hojåkare här hemma, en som har en trampmotorcykel och en som också ska skaffa hoj, bara hon lär sig att gå först.

Jag är väl kanske den enda i klubben som i nuläget inte har någon hoj, det är svårt nog ändå som småbarnsförälder att få tiden att räcka till. Tidigare har jag kört en trevlig liten Honda på 400 cc och senare en Kawazaki ZX-9R som gick som ett lokomotiv längs vägen, en fantastisk R1:a som gick som ett jehu och senast en Triumph Speed Triple.

Det här blev ett halvlångt inlägg och det går alldeles utmärkt att hålla presentationerna kortare om man vill.
:hjälm:
Med vänlig hälsning
Jens


Nästa man till rakning!
Webmaster Sirvivals.com
.

ForeverCoach
Inlägg: 1
Blev medlem: fre 2013-06-28, 11:57
Hoj: Honda CB650C -81

Re: Ny kategori i forumet

Inläggav ForeverCoach » fre 2013-06-28, 12:15

Hej alla glada hojåkare och annat löst folk i Sir Vivals.
Mitt namn är Iwan Karlsson och jag har åkt hoj sedan 1991. Det var en Suzuki GR650 som jag sålde 2007 när den stått nästan stilla i några år.
Nu "röck" det i MCtarmen under sommaren 2012 och för nån månad sedan blev det en Honda CB650C. Jag har sedan jag köpte MCn kört ca 300 mil. Midsommar innebar t.ex. en tur på ca 120 mil till Söderköping.
Jag har varit helt avmotoriserad sedan maj 2008 när bilen brann upp efter en explosion i motorn. Vete 17 vad som hände. :shock: :lool:
Jag vill börja med att tacka för årets Riddarrunda som jag fick tillfälle att delta i och tack för att Ni tar emot mig i klubben.
I övrigt kan jag berätta att jag kör taxi på heltid för Taxikuri, arbetar deltid med försäljning samt rekrytering och utbildning av nya återförsäljare inom Forever Living Products.
Personlig utveckling är ett hett ämne för mig så har ni tankar om livet, välkommen.


Återgå till "Presentation av nya medlemmar"



Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst