Tack för ett fint årsmöte

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Berth
Verifierad medlem
Inlägg: 27
Blev medlem: lör 2005-07-02, 20:45
Hoj: Meanstreak 1600
Ort: Norrberge

Tack för ett fint årsmöte

Inlägg av Berth »

Ett tips till er som vill uppleva mer av den fina musiken: http://www.ostersundsbluesfestival.se \:D/
Berth & Anita
Skriv svar