Ja, så har jag alltså äntligen tagit mig tid att skapa en ny hemsida. Arbetet har gått bra och hemsidan är nästan klar.
Den nya hemsidan innehåller även ett nytt forum (jäklar tänker de som precis har lärt sig att använda det gamla forumet

, men var inte oroliga - det är baserat på samma system som det gamla forumet, fast nyare).
Det nya forumet jobbar mot en egen databas och om det gamla forumet skulle vara igång under flytten så skulle en massa inlägg försvinna när vi sedan byter till det nya forumet.
Med anledning av ovanstående är det gamla forumet nu stängt för nya inlägg i väntan på att den nya hemsidan är redo att publiceras.
Normalt skulle jag här skriva "använd gästboken i väntan på det nya forumet". Men det vet vi ju alla att det inte går.

Buggar som denna är åtgärdade i den nya hemsidan så snart har vi full funktionalitet igen!
Kontakta mig eller Presidenten om du har någon viktig info att kommunicera ut innan den nya hemsidan öppnas. Ni kommer automatiskt att hamna på den nya hemsidan när den öppnas.
Era lösenord i forumet har förmodligen inte gått att flytta (de är krypterade så inte ens jag kan se dem). Ni får då använda funktionen för att skicka ett nytt lösenord så kan ni logga in igen. Kontakta mig om epostadressen ni har angivit vid registreringen inte längre stämmer så hjälper jag er att logga in.
Med vänlig hälsning
Jens
