Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
-
B Enheim
- President
- Inlägg: 505
- Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
- Hoj:
- Ort: Sundsvall
Inlägg
av B Enheim »
Härnöknutters har inbjudit intresserade att komma till Härnösands teater och se en 3D film den 24 aug.
Filmen heter "COLSER TO THE EDGE".
Priset är 130 kr.
// Prez