Volontärjobb Hospice

Här pratar vi om allt från resmål och tips på smarta detaljer till vanligt skitsnack. Kort sagt det mesta som rör vår klubb eller motorcyklar!
Skriv svar
Användarens profilbild
B Enheim
President
Inlägg: 505
Blev medlem: sön 2006-04-09, 18:27
Hoj:
Ort: Sundsvall

Volontärjobb Hospice

Inlägg av B Enheim »

Jag var upp till Hospice på ett ärende. Åsa, föreståndaren, talade då om att de fått något ohyra på deras ”vinterträdgård” som de har innanför altanen. Det är mycket växter som är planterade i stora nedsänkta rostfria baljor och det är en hel del jord i dem.

Fröken Fräken hade lovat att se om det gick att med några ”preparat” göra någon akutinsats åt ohyran så de slipper att gräva ur jord och plantor före jul. Det var bättre man gjorde detta på vårkanten.

Jag lovade att kolla om eventuellt Sir Vival´s kunde hjälpa till när de var dags att gräva ur jorden. Vi bör kanske vara 5-6 pers eller...

Min fundering är därför om jag kan få en feedback på intresset att hjälpa till med att ta ut jorden någon gång under tidig vår. Sedan kan jag meddela Åsa så får hon bestämma hur de gör till våren.

// Enheim :tupp:
losse
Verifierad medlem
Inlägg: 23
Blev medlem: mån 2007-10-29, 17:45
Hoj:

Re: Volontärjobb Hospice

Inlägg av losse »

Ställer upp!

LG
Berth
Verifierad medlem
Inlägg: 27
Blev medlem: lör 2005-07-02, 20:45
Hoj: Meanstreak 1600
Ort: Norrberge

Re: Volontärjobb Hospice

Inlägg av Berth »

Berth och Anita blir med
Belsebubb
Verifierad medlem
Inlägg: 50
Blev medlem: ons 2008-06-25, 12:08
Hoj: Honda European ST1300
Ort: Granlo

Re: Volontärjobb Hospice

Inlägg av Belsebubb »

Skriv upp mej oxå!

/ Ingemar

[ Post made via Android ] Bild
Skriv svar